Trening medyczny
05 stycznia 2019
Dla kogo?
 – jeżeli jesteś po zakończonej rehabilitacji dotyczącej problemów z kręgosłupem i chcesz kontynuować bezpiecznie ćwiczenia,
 – doskwiera Ci nawracający ból pleców (np. rwa kulszowa),
 – jesteś po operacji kręgosłupa i zakończonej rehabilitacji,
 – posiadasz inne schorzenia wykluczające Cię w uczestnictwie w grupowych zajęciach fitness
 – potrzebujesz specjalistycznej opieki
Mamy dla Ciebie rozwiązanie:
Trening Medyczny Pilates Core (z elementami treningu mobility) – program terapeutyczny zawierający 8 sesji treningowych w miesiącu.
Jak to działa?
Jest to metoda leczenia ruchem oparta na metodzie Pilates. Doskonała forma ćwiczeń po rehabilitacji, prowadzona pod okiem wykwalifikowanego trenera personalnego spec. Pilates Core szkołą BB Pilates School, działającej na terenie Polski i Anglii.
Treningi odbywają się w małych, stałych grupach, dzięki temu możesz pracować z trenerem niemalże indywidualne, a dodatkowo zyskać wsparcie i motywacje ze strony innych członków grupy. Przed rozpoczęciem właściwego treningu, trenerka zdiagnozuje stan i wydolność Twoich mięśni głębokich oraz dobierze odpowiednią ścieżkę rozwoju w Twoim treningu. Sesje treningowe w całości wykonywane są na macie i składają się z  ćwiczeń oddechowych (aktywujących przeponę), przywracających wydolność mięśni głębokich ,wzmacniających oraz rozciągających. Ćwiczenia nie obciążają stawów i są całkowicie bezpieczne dla pań tuż po porodach, osteoporozą, nieprawidłowymi krzywiznami kręgosłupa.
Co zyskasz?
Podczas sesji treningowych, nauczysz się poprawnego napinania mięśni głębokich w tym także mięśni dna miednicy (kegla). Dzięki temu możesz pomóc sobie przy problemach z nietrzymaniem moczu wynikających z osłabienia mięśni dna miednicy, także po ciąży. Wzmocnisz cały gorset mięśniowy, złagodzisz ból w bezpieczny sposób i przygotujesz ciało do  wysiłku fizycznego w trakcie dnia. Nauczysz się poprawnie używać przepony podczas oddechu co wpływa nie tylko na stan Twojego kręgosłupa, ale znosi napięcie w okolicach karku i dolnej części pleców. Dodatkowo zmniejszysz obwód talii.
Zestawy ćwiczeń skierowane są na wszystkie partie mięśniowe, tak aby wyrównać napięcie w całym ciele. Z czasem zobaczysz, że Twoje ciało potrafi więcej, a plecy i brzuch są mocniejsze niż na początku.
Ćwicząc zawsze w takiej samej grupie z częstotliwością 2 razy w tygodniu będziesz mogła uzyskać lepsze efekty niż na tradycyjnych zajęciach. Każde ćwiczenie jest korygowane przez trenera, odpowiednio dla Twoich potrzeb.
Kiedy?
Zajęcia grupowe, trening trwa 90 minut:
Wtorki i Piątki o 16:30
 Za ile?
Zajęcia indywidualne – godziny do ustalenia
1,5 godziny treningu – 80 PLN
4x 1,5 godziny treningu – 289PLN
Zajęcia grupowe:
4 wejścia – 89 PLN
8 wejść – 129 PLN
Zapraszamy do kontaktu i zapisów. Z nami znów wrócisz do ulubionych aktywności!