Trening medyczny
05 stycznia 2019

 

Trening „Medyczny”, czego możesz się spodziewać?  
Zajęcia skierowane do wszystkich jako trening komple
mentarny lub główny punkt w Twoim tygodniowym planie treningowym. Na zajęciach głównym celem jest poprawa stanu Twojego układu ruchu. Szczególnie polecany dla osób:
– z problemami dotyczącymi kręgosłupa (po zakończonych rehabilitacjach)
– odczuwających skutki siedzącego trybu życ
ia, bóle
w odcinku lędźwiowym, bóle w obrębie obręczy

barkowej itp.

– z problemami układu ruchu wykluczającymi z udziału w zajęciach intensywnych typu BUP, TBC , Zumba, trampoliny
– bardzo intensywnie ćwiczących , jako trening uzupełniający, poprawiający siłę mięśni „CORE” i  mobilność w obrębie stawów.
– powracających do wysiłku fizycznego po kontuzjach czy długich przerwach
– mających problemy wynikające z osłabienia mięśni dna miednicy
– wszystkich, które chcą poprawić pracę przepony, mięśni tak zwanych CORE, elastyczność ciała, pozbyć napięć, a nawet dolegliwości bólowych
Jak ćwiczymy i co zyskujesz? 
Zajęcia prowadzone są przy spokojnej muzyce w tle, co pozwala zrelaksować nie tylko ciało ale i umysł. Grupa nie przekracza 10 osób, dzięki temu możemy zadbać o Ciebie jak najlepiej.
Ćwiczenia w p

lanie treningowym zajęć łączą zarówno metodę Pilates jak i elementy treningu mobility z wykorzystaniem piłek do automasażu ciała.

Podstawą zajęć jest wzmocnienie naszego „centrum”. Poprzez poprawne kierowanie oddechem i ruchem. Dzięki temu, Twoje mięśnie odpowiedzialne za bezpieczeństwo kręgosłupa stają się silniejsze i lepiej pełnią swoją funkcję. Będziesz mogła bezpiecznie uprawiać ulubiony sport czy wykonywać zadania dnia codziennego bez ryzyka bólu (jak schylanie czy dźwiganie). Popr

awna praca przepony pozwala, nie tylko na lepszą pracę układu oddechowego, ale także zapewnia odpowiednią stabilizację odcinka lędźwiowego. Kolejnym ważnym elementem treningu jest zadbanie o siłę dna miednicy. Dzięki wydolnym mięśniom dna miednicy mniejszej będziesz mogła zapanować np, nad niekontrolowanym „popuszczaniem” podczas kichania/ kaszlu.

Dzięki elementom mobility, popularnego już w świecie fitness „rolowania”, rozluźnisz napięte mięśnie, poprawisz zakres ruchu w stawach oraz elastyczność  ścięgien, co pozwala na szybszą regeneracje mięśnia i poprawną pracę struktur budujących układ ruchowy.
Trening prowadzi instruktor fitness i Pilates, trener personalny Natalia.
Zapobiegaj kontuzjom!
Zadbaj o zdrowie!
Pozbądź się bólu!
Kiedy?
Zajęcia grupowe, trening trwa do 90 minut:
Wtorki i Piątki o 16:30
 Za ile?
Zajęcia indywidualne – godziny do ustalenia
1,5 godziny treningu – 80 PLN
Zajęcia grupowe:
4 wejścia – 89 PLN
8 wejść – 129 PLN
Zapraszamy do kontaktu i zapisów.