Jedyny klub, do którego możesz przyjść z dziećmi już od 6 miesiąca życia!
Dla klientek LadyFitness parking na poziomach ABCDEF do dwóch godzin w cenie karnetu.  

Zajęcia typu LadyPower

Intensywnie spalające zajęcia ogólnorozwojowe dla osób, które zaczynają przygodę z fitnesem, chcą zyskać ogólną kondycję fizyczną i nie boją się choreografii. Salsation łączy w sobie elementy tańca i aerobiku. Muzyka głównie latynoska.

Nie używa się żadnych przyrządów czy obciążeń dlatego zapraszamy również mamy z córkami-nastolatkami, które potrzebują ruchu lub po prostu lubią tańczyć.

Salsation to bardzo energetyczny trening, idealny na dobry początek zarówno dla młodszych jak i starszych.

Trening ogólnorozwojowy, połączenie aerobiku, stepu i ćwiczeń z przyrządami, wskazany dla osób początkujących, poprawia krążenie i przemianę materii, idealny by równomiernie spalać tkankę tłuszczową i rzeźbić sylwetkę. Użycie stepów, ekspanderów czy hantli zależy od stopnia zaawansowania ćwiczących.

Znany również jako ABT – ćwiczenia ujędrniające pośladki, wysmuklające uda i rzeźbiące mięśnie brzucha, prowadzone w umiarkowanym tempie polegają na wielokrotnym powtarzaniu ćwiczeń na daną partię ciała.

Bardzo intensywny trening interwałowy, spalający nawet trzykrotnie więcej tłuszczu niż tradycyjne ćwiczenia, podkręcający metabolizm. Polega na wykonywaniu ćwiczeń przez 20-30 sekund, następnie 10­-sekundowa przerwa. Wskazane jest 6-8 takich serii. Zestaw ćwiczeń jest tak dobierany aby angażować jak największą ilość mięśni.

Trening interwałowy to również TBC spalanie, BUP spalanie oraz Trening obwodowy.

Intensywne, spalająco-wzmacniające zajęcia ogólnorozwojowe, prowadzone przy muzyce latino. Nie zawierają choreografii. Wskazane dla osób początkujących, gdyż ukierunkowane są na wszystkie partie ciała, pomagają zyskać ogólną kondycję fizyczną.

Zajęcia typu LadyMental

To połączenie jogi, baletu i ćwiczeń izometrycznych, wzmacniających mięśnie dna miednicy, głębokie brzucha i kręgosłupa. Są to ćwiczenia relaksujące i rozciągające. Wykorzystywane do ćwiczeń są piłki duże (55­-75 cm) i małe (25 cm) oraz taśmy.

Specjalistyczne ćwiczenia poprawiające stabilizację kręgosłupa i mięśni posturalnych, rozciągające i wzmacniające mięśnie brzucha i grzbietu, pozwalające zmniejszyć napięcie karku, wskazane dla osób mających siedzącą pracę.

To zajęcia połączone z medytacją, pomagają wyciszyć umysł, zrelaksować się i odstresować po całym tygodniu ciężkiej pracy. Ćwiczenia uelastyczniające i wzmacniające mięśnie, aktywizujące układ nerwowy, poprawiające koncentrację, rozładowujące napięcia wywołane stresem, uczące sztuki relaksu.

Zapraszamy w każdy piątek o 18.00 na 1,5-godzinną sesję.

Zajęcia dla kobiet w ciąży niezagrożonej (po 12 tygodniu) i po porodzie (6 tygodni po naturalnym i 12 tygodni po c.c.) Łączą ćwiczenia typu pilates, kegel, fitball, z użyciem dużych piłek, kończące się ćwiczeniami oddechowymi i relaksacyjnymi. Prowadzone przez instruktorkę z wieloletnim doświadczeniem popartym licznymi szkoleniami dotyczącymi trenowania kobiet w ciąży i po połogu.

Zajęcia na trampolinach

Zajęciach na trampolinach to ćwiczenia w rytmie skocznej muzyki polegające na skakaniu na trampolinie. Brzmi jak fajna zabawa, ale to naprawdę intensywny trening cardio. To świetny sposób na zrzucenie zbędnych kilogramów !

W godzinę (w zależności od masy ciała) można spalić 600-1200 kcal !

10 minut sesji na trampoline równa się 30 minutom biegania !

Dzięki miękkiej powierzchni trening odbywa się bez obciążania stawów.

Ćwiczenia na trampolinie ujędrniają pośladki, wzmacniają mięśnie nóg i brzucha. Co więcej, taki trening zwiększa gibkość i koordynację ruchową oraz zmniejsza poziom stresu. To zastrzyk pozytywnej energii !

Aby zarezerwować trampolinę należy zadzwonić do klubu lub zgłosić w wiadomości na fb.

Plan zajęć

GRAFIK ZAJĘĆ obowiązujący od 1 kwietnia 2019    
Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota
9.00
9.30 9.30  9.30  9.30 Trening medyczny*
 Jumping Extreme  TBC  Tabata  Jumping Basic  Natalia
 Beata L.  Gosia  Gosia  Beata L.     10.00
10.30 10.30     10.30 10.30   Jumping Basic
 Zdrowy kręgosłup Trening medyczny*      Pilates (kegel)  TBC  Edyta
 Natalia  Natalia      Natalia  Natalia
            11.30 
    12.00           Fit Mama
 Fit Mama          Natalia
 Natalia        
       
TRENING INDYWIDUALNY pon, śr, pt od 15-tej      TRENING MEDYCZNY *oddzielny karnet
szczegóły: www. ladyfitness. lublin.pl /aktualności
                 
16.30 16.30         16.30
 Trening obwodowy Trening medyczny* 90′       Trening medyczny* 90′ 
 Natalia  Natalia          Natalia
17.30     17.30  17.30  
 Pilates+ zdr.kręg.      BUP (rzeźba)  Zdrowy kręgosłup
 Marta 18.00  Natalia  Beata M. 18.00 
     Jumping Extreme         HATHA YOGA
18.30   Edyta  18.30  18.30 
 TBC (rzeźba)    Pilates  BUP (spalanie)  Małgosia
 Natalia 19.00   Natalia  Edyta   90 min
     TBC (spalanie)            
19.30   Edyta 19.30  19.30 19.30 
 Latino Fitness      LatinoFitness  Jumping Basic  TBC+piłki
 Sylwia 20.00   Sylwia  Edyta  Natalia
     Salsation            
 Paulina            

Cennik

 LadyFit LadyMama

(mama + dziecko)

Karnet miesięczny na 4 zajęcia 69 zł 89 zł
Karnet miesięczny na 8 zajęć 109 zł 149 zł
Karnet 3-miesięczny na 15 zajęć 199 zł 259 zł
Karnet OPEN miesięczny 139 zł 199 zł
Karnet OPEN (pn-pt do 16.30) 99 zł 139 zł
Karnet OPEN 3-miesięczny 369 zł 539 zł
Wejście jednorazowe 19 zł 29 zł
Trening indywidualny 80 zł / 1,5 godz
Sala zabaw dla dzieci 10 zł / godz gratis
  Usługi dodatkowe
Konsultacja dietetyczna 60 zł – wywiad, pomiary 160 zł – pomiary i ustalenie diety
Wynajem sali  (całego klubu) 59 zł  (95 zł) / godz

 

Rabaty

5% – kontynuacja karnetu przed upływem czasu obowiązywania poprzedniego

Akceptujemy karty Multisport Plus, FitProfit i OK System.

Kontakt

Jesli masz pytania, skorzystaj z formularza kontaktowego, lub zadzwoń

Adres: ul. Pana Balcera 6A, 20-631 Lublin

Email: info@ladyfitness.lublin.pl

Telefon: (81) 442 41 44