Jedyny klub, do którego możesz przyjść z dziećmi już od 6 miesiąca życia!
Dla klientek LadyFitness parking na poziomach ABCDEF do dwóch godzin w cenie karnetu.  

Zajęcia typu LadyPower

Intensywnie spalające zajęcia ogólnorozwojowe dla osób, które zaczynają przygodę z fitnesem, chcą zyskać ogólną kondycję fizyczną i nie boją się choreografii.

ZUMBA łączy w sobie elementy tańca i aerobiku. Muzyka głównie latynoska.

Nie używa się żadnych przyrządów czy obciążeń dlatego zapraszamy również mamy z córkami-nastolatkami, które potrzebują ruchu lub po prostu lubią tańczyć.

ZUMBA to bardzo energetyczny trening, idealny na dobry początek zarówno dla młodszych jak i starszych.

Trening ogólnorozwojowy, połączenie aerobiku, stepu i ćwiczeń z przyrządami, wskazany dla osób początkujących, poprawia krążenie i przemianę materii, idealny by równomiernie spalać tkankę tłuszczową i rzeźbić sylwetkę. Użycie stepów, mini bands czy hantli zależy od stopnia zaawansowania ćwiczących.

Znany również jako ABT – ćwiczenia ujędrniające pośladki, wysmuklające uda i rzeźbiące mięśnie brzucha, prowadzone w umiarkowanym tempie polegają na wielokrotnym powtarzaniu ćwiczeń na daną partię ciała. Często z wykorzystaniem stepów, obciążeń na kostki i mini bands.

Trening interwałowy pozwala spalić nawet trzykrotnie więcej tłuszczu niż tradycyjne ćwiczenia, mocno podkręca metabolizm. Polega na wykonywaniu ćwiczeń przez 20-30 sekund z 10­-sekundową przerwą pomiędzy partiami. Wskazane jest 6-8 takich serii. Zestaw ćwiczeń jest tak dobierany aby angażować jak największą ilość mięśni.

Trening interwałowy to oprócz Tabaty również HIIT (High Intensive Interval Training) oraz Trening obwodowy – ćwiczenia w stacjach z różnymi przyrządami.

Spalająco-wzmacniające zajęcia ogólnorozwojowe, prowadzone przy muzyce latino o średniej intensywności. Nie zawierają choreografii. Wskazane dla osób początkujących, gdyż ukierunkowane są na wszystkie partie ciała, pomagają zyskać poczucie rytmu i ogólną kondycję fizyczną.

Zajęcia typu LadyMental

To połączenie jogi, baletu i ćwiczeń izometrycznych, wzmacniających mięśnie dna miednicy, głębokie brzucha i kręgosłupa. Są to ćwiczenia relaksujące i rozciągające. Wykorzystywane do ćwiczeń są piłki duże (55­-75 cm) i małe (25 cm) oraz taśmy.

Specjalistyczne ćwiczenia poprawiające stabilizację kręgosłupa i mięśni posturalnych, rozciągające i wzmacniające mięśnie brzucha i grzbietu, pozwalające zmniejszyć napięcie karku, wskazane dla osób mających siedzącą pracę.

To zajęcia połączone z medytacją, pomagają wyciszyć umysł, zrelaksować się i odstresować po całym tygodniu ciężkiej pracy. Ćwiczenia uelastyczniające i wzmacniające mięśnie, aktywizujące układ nerwowy, poprawiające koncentrację, rozładowujące napięcia wywołane stresem, uczące sztuki relaksu.

Zapraszamy w każdy wtorek o 19.30 i piątek o 18.30 na 1,5-godzinną sesję.

Zajęcia dla kobiet w ciąży niezagrożonej (po 12 tygodniu) i po porodzie (6 tygodni po naturalnym i 12 tygodni po c.c.) Łączą ćwiczenia typu pilates, kegel, fitball, z użyciem dużych piłek, kończące się ćwiczeniami oddechowymi i relaksacyjnymi. Prowadzone przez instruktorkę z wieloletnim doświadczeniem popartym licznymi szkoleniami dotyczącymi trenowania kobiet w ciąży i po połogu.

Klub dla mam zarezerwowany jest we wtorki i czwartki w godzinach 10 – 12 .

Zajęcia na trampolinach

Zajęciach na trampolinach to ćwiczenia w rytmie skocznej muzyki polegające na skakaniu na trampolinie. Brzmi jak fajna zabawa, ale to naprawdę intensywny trening cardio. To świetny sposób na zrzucenie zbędnych kilogramów !

W godzinę (w zależności od masy ciała) można spalić 600-1200 kcal !

10 minut sesji na trampoline równa się 30 minutom biegania !

Dzięki miękkiej powierzchni trening odbywa się bez obciążania stawów.

Ćwiczenia na trampolinie ujędrniają pośladki, wzmacniają mięśnie nóg i brzucha. Co więcej, taki trening zwiększa gibkość i koordynację ruchową oraz zmniejsza poziom stresu. To zastrzyk pozytywnej energii !

Aby zarezerwować trampolinę należy zadzwonić do klubu lub zgłosić w wiadomości na fb.

Plan zajęć

PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK SOBOTA
10.00 TABATA 10.00    FitMama9M 10.00 Obwód 10.00    FitMama9M 10.00  TBC 10.00 HIIT
11.15   FitMama+baby 11.15   FitMama+baby
17.00 Zdr.kręgosłup 17.30 JumpingFrog 17.00 Zdr.kręgosłup 17.30 JumpingFrog 17.30 PIŁKI
  18.00 HIIT 18.30 HIIT 18.00 ZUMBA 18.30 PILATES 18.30 YOGA
19.00 TBC 19.30 YOGA 19.00 BUP 19.30 HIIT
20.00 ZUMBA 20.00 LATINO

Cennik

 LadyFit LadyMama

(mama + dziecko)

Karnet miesięczny na 4 zajęcia 70 zł 95 zł
Karnet 2-miesięczny na 10 zajęć 145 zł 195 zł
Karnet 3-miesięczny na 15 zajęć 200 zł 265 zł
Karnet OPEN miesięczny 140 zł 200 zł
Karnet OPEN poranny do 13tej 100 zł 145 zł
Karnet OPEN 3-miesięczny 370 zł 545 zł
Wejście jednorazowe 20 zł 35 zł
Sala zabaw dla dzieci 15 zł / 1 godz
  Usługi dodatkowe
Analiza składu masy ciała 40 zł
Analiza + jadłospis  (kolejny) 150 zł  (130 zł)
Wynajem sali  60 zł  / 1 godz
TRENING PERSONALNY  100 zł / 60-90min
Pakiet 4 treningów  350 zł
Pakiet 8 treningów 650 zł
Pakiet 12 treningów 950 zł

 

Rabaty

5% – kontynuacja karnetu przed upływem czasu obowiązywania poprzedniego

Akceptujemy karty Multisport (Plus,Kids, Student,Senior), FitProfit, FitSport i OK System.

Kontakt

Jesli masz pytania, skorzystaj z formularza kontaktowego, lub zadzwoń

Adres: ul. Pana Balcera 6A, 20-631 Lublin

Email: info@ladyfitness.lublin.pl

Telefon: (81) 442 41 44