Treningi poranne
11 października 2019

Nie od dzisiaj wiadomo, że wysiłek fizyczny, przyśpiesza metabolizm, pozwala uchronić się przed zawałem serca czy udarem, poprawia samopoczucie i oczywiście sylwetkę;)
Ale czy wiesz, że ćwicząc o konkretnych godzinach możesz, przyspieszyć pożądane efekty?
➡️Treningi w godzinach porannych, sprzyjają spalaniu niechcianej tkanki tłuszczowej, poprzez przyśpieszenie metabolizmu.
➡️Rano, oczywiście po pełnowartościowym śniadaniu, wypoczęty organizm chętniej i szybciej przeprowadza procesy metaboliczne, dodatkowo pobudzony wysiłkiem fizycznym, łatwiej regeneruje mięśnie.
➡️Dzięki porannym ćwiczeniom, pobudzisz czerpanie energii z zapasów tłuszczu na cały dzień.
➡️Pamiętaj jednak, aby nie ćwiczyć na czczo.
➡️Ćwiczenie na czczo będzie powodować większe łaknienie w dalszej części dnia.
➡️Jeśli, zależy Ci na utracie wagi. Najlepiej zjedz śniadanie do 30-45 minut po przebudzeniu i minimum 45 minut przed porannym treningiem.
➡️Oprócz śniadania, równie ważny jest posiłek po treningu, jego też powinnaś spożyć do 45 minut po samym treningu.
➡️Nie zapominaj także o wodzie !